Hoe een abonnement van een dongle stoppen
Het Abonnement dat bij een Product hoort wordt op het einde van elke periode automatisch en stilzwijgend hernieuwd tenzij het is beëindigd (AV 4.3).
De Klant kan tot veertien kalenderdagen voor het einde van een Abonnement het Abonnement beëindigen door een email naar de klantendienst te sturen. In de email moet expliciet het nummer van het Product worden vermeld waarop het Abonnement van toepassing is. De email moet zijn verstuurd met een emailadres dat bij DongleApps is gekend en toebehoort aan een beheerder van de Klantruimte (AV 4.5).
Een factuur wordt ongeveer 30 dagen voor het einde van een niet beëindigd Abonnement aangemaakt en via email opgestuurd naar het email adres zoals vermeld in de Klantruimte. Het niet betalen van de factuur of het niet gebruiken van het product is geen geldige opzegging van het Abonnement. Indien u een factuur heeft ontvangen voor een Abonnement dat daarna correct wordt opgezegd zal een creditnota worden opgemaakt en opgestuurd.